به نام خدا

دانلود گلچین روضه و سینه زنی شب سوم محرم با مداحی حاج سید مهدی میرداماد به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده میباشد.

گلچین روضه و سینه زنی شب سوم محرم



گلچین روضه و سینه زنی محرم شب سوم



شب سوم که دل شعله ورم می کشد از سینه زبانه - مرثیه به شیوه بحر طویل

مقتل و روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

میل پریدن هست اما بال و پر نه - غزل مرثیه

بابا دخترت از دنیا بریده - غزل مرثیه

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها - قسمت اول

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها - قسمت دوم

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها - قسمت چهارم

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها - قسمت پنجم

 

دخترت برا تو گریونه ، کنج این خرابه مهمونه - زمینه

شد شبه سرنوشتم امشب - نوحه

تو را آورده ام اینجا که مهمان خودم باشی - واحد جنوبی

بابا دلم گرفته ، مگه خبر نداری ، قرار ما این نبود ، منو تنها بزاری - سنگین

تو را آورده ام اینجا که مهمان خودم باشی - سنگین

خوش اومدی بابا ، در کنج ویرونه - سنگین

سر به من بینوا زده ای - سنگین

مو لای منی آقای منی حسین ثارالله ، مجنون توام لیلای منی حسین ثارالله - واحد

 

حسین بده به دلم لیاقت دوباره - واحد

دست از طلب ندارم تا کام من بر آید - واحد

من الذی ایتمنی - واحد

من بودم و قامت خمیده ، من بودم و حنجر بریده - دودمه

هوای حرم حلقه ماتم ، ذکر دمادم باز محرم - شور

دلم تنگ برا شنیدن صدای بابام - شور

به یاد قتلگاهت تو روضه آتیش میگیرم - شور

همه هست آرزویم که ببینم ز تو رویی - سرود پایانی

 

منبع فایل های صوتی سایت میرداماد



 

کپی برداری از مطلب فقط با ذکر منبع مجاز میباشد

منبع : وبلاگ شعر و سبک